Οι νέες αλλαγές που έγιναν.Υπάρχουν αλλαγές ισορροπίας,αλλάγες στα items,στα UI εντός και εκτός του παιχνιδιού και άλλα.Ήρωες
Ντρέιβεν
Οπαδοί του Ντρέιβεν
Φιόρα
Βαλς της Λεπίδας
Γκάλιο
Άγαλμα του Ντουράντ
Μορντεκάιζερ
Ατσάλινος
Σιντζντ
Αναποδογύρισμα
Θρες
Θανατική Καταδίκη
Ούντιρ
Στάση Φοίνικα
Ζακ
Κυτταρική Διαίρεση
Αντικείμενα
Οργισμένο Σπαθί του Γκουίνσου
Χάρτες
Κρυστάλλινη Ουλή και Δάσος της Σύγχυσης
Οι παρακάτω αλλαγές αφορούν την Κρυστάλλινη Ουλή και το Δάσος της Σύγχυσης μόνο
Αιματοβαμμένη Λεπίδα
Νίνταλι
Τίμο
Κρυστάλλινη Ουλή
Οι παρακάτω αλλαγές αφορούν την Κρυστάλλινη Ουλή και το Δάσος της Σύγχυσης μόνο
Κάσαντιν
Κά'Ζιξ
Λούλου
Γουκόνγκ
Γιόρικ
Περιβάλλον παιχνιδιού
Κουμπί Αναίρεσης στο Κατάστημα Αντικειμένων
Ενδείξεις οθόνης (HUD)
Λειτουργία Θεατή
Περιβάλλον χρήστη ομαδικών μαχών
Αυτόματοι μετρητές Δράκου και Βαρόνου
Σύστημα Πρωταθλημάτων
Ανταμοιβές πλαισίων οθόνης φόρτωσης
Τα πλαίσια οθόνης φόρτωσης θα εμφανίζουν πλέον ένα πλαίσιο με την υψηλότερη κατάταξη στην οποία φτάσατε την προηγούμενη σεζόν σε οποιαδήποτε βαθμίδα (προηγούμενα εμφανιζόταν η κατάταξή σας στη 2η Σεζόν για το συγκεκριμένο τύπο παιχνιδιού που παίζατε)
Γενικά
Λίστα Φίλων
Προσαρμοσμένα Παιχνίδια
Σύνοψη: Η παθητική ικανότητα του
Ντρέιβεν καταναλώνει πλέον όλες τις στοίβες κατά την εκτέλεση και
παρέχει επιπλέον χρυσό. Ωστόσο, ο χρυσός που δίνεται ανά στοίβα έχει
μειωθεί κατά 1. Επιπλέον, η παθητική ικανότητα του Ντρέιβεν προσφέρει
πλέον τουλάχιστον 50 χρυσό ανά εκτέλεση.
Περιεχόμενο: Δεδομένου ότι ο Ντρέιβεν
είναι προφανώς ο μεγαλύτερος ήρωας που έχει υπάρξει ποτέ στο League of
Legends, η νέα παθητική του ικανότητα, Πρωτάθλημα του Ντρέιβεν, μοιάζει
κάπως ξεθυμασμένη αυτήν τη στιγμή. Αναζητούμε τρόπους να κάνουμε πιο
ανταποδοτικό το μηχανισμό Λατρείας του - τόσο λειτουργικά όσο και οπτικά
- κατά τη διάρκεια της τελικής φάσης του αγώνα και σε πολλαπλές
εκτελέσεις.
Οπαδοί του Ντρέιβεν
- Πλέον δίνει τουλάχιστον 50 μπόνους Χρυσό κατά την εκτέλεση ενός αντίπαλου ήρωα (από 0)
- Πλέον καταναλώνει όλες τις στοίβες Λατρείας κατά την εκτέλεση και ανταμείβει τον Ντρέιβεν με Χρυσό (προηγούμενα καταναλώνονταν μόνο οι μισές)
- Ο Χρυσός ανά στοίβα Λατρείας που καταναλώνεται μειώνεται σε 2 (από 3)
- Τα οπτικά και ηχητικά εφέ των Οπαδών του Ντρέιβεν αναπαράγονται σε κάθε εκτέλεση από τον Ντρέιβεν, αντί να αναπαράγονται μόνο σε εκτελέσεις που καταναλώνουν μεγάλο αριθμό στοιβών
Φιόρα
Περιεχόμενο: Το Βαλς της Λεπίδας της
Φιόρα έχει εδώ και καιρό μειωμένη απόδοση λόγω προβλημάτων αξιοπιστίας
και γι' αυτό πραγματοποιούμε ορισμένες ποιοτικές αλλαγές, για να
εξασφαλίσουμε ότι η υπέρτατη ικανότητά της είναι επαρκώς αποτελεσματική.
Βαλς της Λεπίδας
- Πλέον, θα επιλέγει εχθρούς που δεν είναι δυνατή η στόχευσή τους ή είναι αόρατοι, αν είναι απαραίτητο για να συνεχίσει το Βαλς της Λεπίδας. Αν η Φιόρα χρειαστεί να επιτεθεί σε τέτοιους στόχους για να συνεχίσει το Βαλς της Λεπίδας, θα το κάνει, παρόλο που η ικανότητα δεν θα προκαλέσει ζημιά σε μονάδες που δεν είναι δυνατή η στόχευσή τους ή είναι αόρατες. Αν ο στόχος αποκαλυφθεί, όταν η Φιόρα του επιτεθεί (π.χ. στη βλάστηση), θα προκαλέσει ζημιά κανονικά
Γκάλιο
Σύνοψη: Μειώνουμε το χρόνο
επαναφόρτισης του Αγάλματος του Ντουράντ σε όλες τις βαθμίδες και
κάνουμε σταθερό το κόστος μάνα (συνολικά μικρότερο) σε όλες τις
βαθμίδες.
Περιβάλλον: Η υπέρτατη ικανότητα του
Γκάλιο έχει αρκετούς περιορισμούς, ώστε να μην γίνεται υπερβολικά
ισχυρή, αλλά με τις δυνατότητες αντιμετώπισης και το κόστος της σε
πόρους (μάνα και χρόνοι επαναφόρτισης), θεωρήσαμε ότι είναι λίγο πιο
περιορισμένη συνολικά απ' όσο θέλαμε. Μειώνοντας το χρόνο επαναφόρτισης
και το κόστος σε μάνα της υπέρτατης ικανότητάς του, εξασφαλίζουμε ότι ο
Γκάλιο παραμένει βιώσιμη επιλογή σε όλα τα επίπεδα του παιχνιδιού.
Άγαλμα του Ντουράντ
- Ο χρόνος επαναφόρτισης μειώνεται σε 150/135/120 (από 170/150/130)
- Το κόστος μάνα μειώνεται σε 100 (από 100/150/200)
Μορντεκάιζερ
Ατσάλινος
- Πλέον εμφανίζει την ισχύ της ασπίδας σε τμήματα, παρόμοια με τα τμήματα της ζωής
Σιντζντ
Αναποδογύρισμα
- Διορθώθηκε ένα σφάλμα, εξαιτίας του οποίου το Αναποδογύρισμα προκαλούσε περισσότερη ζημιά από όσο αναγραφόταν στην επεξήγηση εργαλείου
Θρες
Θανατική Καταδίκη
- Πλέον, αν ο στόχος εξαγνίσει το αρχικό ξόρκι ή το μπλοκάρει με μια μαγική ασπίδα, η αλυσίδα θα σπάσει και θα εμποδίσει τον Θρες από την εκτέλεση του Άλματος Θανάτου
Ούντιρ
Στάση Φοίνικα
- Η ενίσχυση της Στάσης Φοίνικα εμφανίζει πλέον ένα μετρητή για την επόμενη επίθεση της Ανάσας Φοίνικα του Ούντιρ
Ζακ
Σύνοψη: Τα κομμάτια που αποβάλλει ο Ζακ αντιμετωπίζονται πλέον καλύτερα από τους αντιπάλους.
Περιεχόμενο: Όταν πρωτοσχεδιάσαμε τον
Ζακ, ένα από τα πρώτα ζητήματα που μας απασχολούσαν ήταν ότι οι παίκτες
του δεν θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν εύκολα τα κομμάτια του, αν δεν
τον ευνοούσαμε. Γι' αυτό γράψαμε τον κώδικα των κομματιών έτσι, ώστε ο
Ζακ να τα απορροφά, ακόμη κι αν οι εχθροί του ήταν πιο κοντά σε αυτά και
είχαν θεωρητικά τη δυνατότητα να τα καταστρέψουν. Έτσι, όταν
παρουσιάσαμε τον Ζακ, αυτός εκτοξεύτηκε κατευθείαν στην κατηγορία των
φανταστικών ηρώων σε πολλά επίπεδα του LoL. Συνεχίζουμε να τροποποιούμε
τον Ζακ για λόγους ισορροπίας, αλλά αυτές οι αλλαγές θα δώσουν στους
αντιπάλους του ίσες ευκαιρίες να καταστρέφουν τα κομμάτια στη λωρίδα,
ώστε να μην μπορεί η πράσινη γλίτσα να διατηρείται ζωντανή τόσο
αποτελεσματικά.
Κυτταρική Διαίρεση
- Η παθητική ρίψη κομματιών του προσαρμόστηκε, ώστε αυτά να αντιμετωπίζονται αποτελεσματικότερα από τους εχθρούς
-
- Αν ένας αντίπαλος ήρωας βρίσκεται εντός μιας ακτίνας 1000 μονάδων από τον Ζακ, τα κομμάτια του θα δημιουργηθούν σε μια ενδιάμεση ζώνη μεταξύ αυτού και του αντιπάλου του (αυτό δεν είναι αλλαγή, αλλά αναφέρεται για αποσαφήνιση)
- Αυξάνεται η εμβέλεια, εντός της οποίας τα κομμάτια του Ζακ είναι αντιμετωπίσιμα από τους αντίπαλους ήρωες (πετάγονται μακριά από τον Ζακ) σε 1000 (από 700)
- Αυξάνεται ελαφρώς η απόσταση που διανύουν τα αντιμετωπίσιμα κομμάτια του Ζακ από αυτόν
- Στην περίπτωση που σε ένα κομμάτι του Ζακ βρίσκονται κοντά του τόσο ο ίδιος όσο και ένας αντίπαλος ήρωας, το κομμάτι θα απορροφηθεί ή θα καταστραφεί αντίστοιχα από όποιον από τους δύο είναι πιο κοντά (αντί να απορροφηθεί αυτόματα από τον Ζακ)
- Ο χρόνος κατά τον οποίο τα κομμάτια είναι άτρωτα μειώθηκε σε 0,25 δευτερόλεπτα (από 0,75)
- Η ατρωσία των κομματιών ισχύει πλέον τόσο για τον Ζακ όσο και για τους εχθρούς (προηγούμενα ίσχυε μόνο για τους εχθρούς – ο Ζακ πρέπει πλέον να περιμένει 0,25 δευτερόλεπτα για να απορροφήσει τα κομμάτια του)
- Πλέον, ο Ζακ έχει αυξημένη εμβέλεια απορρόφησης των κομματιών του και παρακάμπτει τη χρονική καθυστέρηση ατρωσίας κατά τη διάρκεια της ικανότητας «Ας Αναπηδήσουμε»
- Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου το οπτικό εφέ του σημείου προσγείωσης δεν εμφανιζόταν στους εχθρούς
- Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου τα οπτικά εφέ περιλάμβαναν το γενικό οπτικό εφέ «αυξημένη Ταχύτητα Κίνησης»
Κρυστάλλινη Ουλή και Δάσος της Σύγχυσης
Οι παρακάτω αλλαγές αφορούν την Κρυστάλλινη Ουλή και το Δάσος της Σύγχυσης μόνο
Αιματοβαμμένη Λεπίδα
Περιεχόμενο: Όπως ακριβώς αφαιρέσαμε
την Περιττά Μεγάλη Ράβδο στην ενημέρωση 3.10, τώρα αλλάζουμε τη φόρμουλα
για την Αιματοβαμμένη Λεπίδα, ώστε να επιλύσουμε προβλήματα που
προέκυπταν από την προσπάθεια συγκέντρωσης χρυσού για την αγορά του
Γ.Μ.Τ. Σπαθιού.
- Αλλαγή φόρμουλας: Αξίνα + Βαμπιρικό Σκήπτρο + 500 χρυσός = 2175 Συνολικός Χρυσός (προηγούμενα: Γ.Μ.Τ. Σπαθί + Βαμπιρικό Σκήπτρο + 500 χρυσός = 2850 Συνολικός Χρυσός)
Νίνταλι
Περιεχόμενο: Οι Φάκες της Νίνταλι
δίνουν υπερβολικά μεγάλη ορατότητα και έλεγχο ζώνης σε χάρτες χωρίς
μάτια. Μειώσαμε τη διάρκεια των παγίδων, ώστε αντιστοιχούν καλύτερα στα
πιο σύντομης διάρκειας παιχνίδια στην Κρυστάλλινη Ουλή και στο Δάσος της
Σύγχυσης.
- Ο χρόνος αποκάλυψης και μείωσης της Θωράκισης και της Αντίστασης Μαγείας της Φάκας μειώνεται σε 6 δευτερόλεπτα (από 12)
- Η διάρκεια της Φάκας μειώνεται σε 2 λεπτά (από 4)
Τίμο
Περιεχόμενο: Όπως και με τη Νίνταλι,
οι Δηλητηριώδεις Παγίδες δίνουν υπερβολικά μεγάλη ορατότητα και έλεγχο
ζώνης σε χάρτες χωρίς μάτια. Μειώσαμε τη διάρκειά τους, ώστε
αντιστοιχούν καλύτερα στα πιο σύντομης διάρκειας παιχνίδια στην
Κρυστάλλινη Ουλή και στο Δάσος της Σύγχυσης.
- Η διάρκεια της Δηλητηριώδους Παγίδας μειώνεται σε 3 λεπτά (από 10)
Κρυστάλλινη Ουλή
Οι παρακάτω αλλαγές αφορούν την Κρυστάλλινη Ουλή και το Δάσος της Σύγχυσης μόνο
Κάσαντιν
Περιεχόμενο: Ο Κάσαντιν είναι πολύ
καλύτερα μετά από τις αρχικές αλλαγές του, αλλά παραμένει λίγο πιο
ισχυρός απ' όσο πρέπει. Αυτή η αλλαγή στη διάρκεια της επίδρασης σιωπής
θα μετριάσει την ισχύ του ακόμη περισσότερο, ενώ θα συνεχίσει να είναι
ανταγωνιστικός.
- Η διάρκεια σιγής της Σφαίρας του Μηδενός μειώνεται σε 1/1,25/1,5/1,75/2 δευτερόλεπτα (από 1/1,4/1,8/2,2/2,6)
Κά'Ζιξ
Περιεχόμενο: Ο μηχανισμός απομόνωσης
του Κά'Ζιξ μπορεί να χρησιμοποιηθεί πολύ συχνά στη λειτουργία
Κυριαρχίας. Με αυτές τις αλλαγές, θα συνεχίσει να έχει επαρκείς
δυνατότητες εκτέλεσης, αλλά οι εχθροί του θα μπορούν να αντιδράσουν και
να του ανταποδώσουν μέρος της ζημιάς.
- Η επιπλέον ζημιά απομόνωσης της Μυρωδιάς του Φόβου μειώνεται σε 35% (από 45%)
- Η επιπλέον ζημιά ίση με τη ζωή που λείπει από την Εξέλιξη: Μεγέθυνση Νυχιών μειώνεται σε 6% (από 8%)
Λούλου
Περιεχόμενο: Αποδείχτηκε πως δίνοντας
στη Λούλου μια υπέρτατη ικανότητα με μια εκπληκτική δυνατότητα
υποστήριξης ομάδας σχεδόν σε κάθε μάχη, η Νεραϊδομάγισσα αποκτούσε
υπερβολική δύναμη. Ουπς!
- Ο χρόνος επαναφόρτισης της Ραγδαίας Ανάπτυξης αυξάνεται σε 120/110/100 (από 110/95/80)
Γουκόνγκ
Περιεχόμενο: Ο Γουκόνγκ αποκτούσε
πολλά στατιστικά ανθεκτικότητας χωρίς κόστος, κάτι που του επέτρεπε να
αγοράζει αντικείμενα ζημιάς χωρίς να είναι πολύ ευάλωτος. Αυξήσαμε το
χρόνο επαναφόρτισης του Κυκλώνα, ώστε να μετριάσουμε κάπως την
κατάσταση.
- Το Πέτρινο Δέρμα αλλάζει σε 2/4/6 Θωράκιση και Αντίσταση Μαγείας ανά βαθμίδα (από 4/6/8)
- Ο χρόνος επαναφόρτισης του Κυκλώνα αλλάζει σε 120/110/100 (από 120/105/90)
Γιόρικ
Περιεχόμενο: Ο Γιόρικ σε σόλο λωρίδα
έχει ορισμένους ισχυρούς αντιπάλους, αλλά αν δεν αντιμετωπιστεί με τον
κατάλληλο ήρωα, συνήθως κατατροπώνει εύκολα τον αντίπαλό του στη λωρίδα.
Αυτές οι αλλαγές θα μετριάσουν κάπως τις δυνατότητες παρενόχλησης και
διατήρησης.
- Η εμβέλεια εκτέλεσης του Οιωνού Λιμού αλλάζει σε 500 (από 550)
- Ο χρόνος επαναφόρτισης του Οιωνού Λιμού αλλάζει σε 8 (από 10/9/8/7/6)
Περιεχόμενο: Αγοράσατε κατά λάθος ένα
Γ.Μ.Τ. Σπαθί για τον Σουέιν; Προσθέσαμε ένα κουμπί αναίρεσης στο
κατάστημα αντικειμένων, δίνοντας στους πιο άστοχους παίκτες της Γης των
Ρούνων τη δυνατότητα να αναιρούν τις πρόσφατες αγορές τους. Δεν είναι
δυνατή η αντιστροφή των αγορών, αν αυτά τα αντικείμενα έχουν μη
αναστρέψιμη επίδραση στο παιχνίδι (πρόκληση ζημιάς, μετριασμός ζημιάς,
θεραπεία, παροχή μπόνους που χρησιμοποιείται από συμπαίκτες κ.λπ.)
- Πλέον, οι παίκτες θα μπορούν να αναιρέσουν πρόσφατες συναλλαγές από το κατάστημα αντικειμένων του παιχνιδιού
-
- Το ιστορικό αναίρεσης εκκαθαρίζεται σε ορισμένες περιπτώσεις, όπως όταν φεύγετε από την περιοχή αγορών, όταν προκαλείτε ή δέχεστε ζημιά ή όταν χρησιμοποιείτε μια ικανότητα
- Μετά την αναίρεση, αφαιρούνται και τα πλεονεκτήματα που δίνονταν από τα αντικείμενα, όπως ο χρυσός που αποκτήθηκε από αντικείμενα που παρέχουν χρυσό με την πάροδο του χρόνου
- Η αναίρεση ορισμένων αντικειμένων δεν είναι δυνατή, όπως οι βελτιώσεις μπότας Φύλακας της Εστίας ή Αρχηγός
Ενδείξεις οθόνης (HUD)
- Πλέον, όταν μετακινείτε το δείκτη του ποντικιού πάνω από το εικονίδιο της παθητικής ικανότητας ενός ήρωα, θα εμφανίζεται μια ένδειξη εμβέλειας, αν η παθητική έχει εμβέλεια (π.χ. η Καθαγίαση της Σοράκα)
Λειτουργία Θεατή
Περιβάλλον χρήστη ομαδικών μαχών
Περιεχόμενο: Αναπτύξαμε ένα καινούριο
Περιβάλλον χρήστη ομαδικών μαχών για τη λειτουργία θεατή που
ελαχιστοποιεί και εστιάζει το περιβάλλον χρήστη, ώστε να είναι πιο
εύκολη η παρακολούθηση της δράσης στη διάρκεια ομαδικών μαχών. Με αυτήν
την αλλαγή, βελτιστοποιήσαμε την προβολή πληροφοριών μάχης σε ομαδικές
μάχες, όπως ποιοι παίκτες βρίσκονται στη μάχη, ποιος κερδίζει και πόσοι
παίκτες έχουν πεθάνει από κάθε ομάδα.
- Κατά την παρακολούθηση ενός παιχνιδιού, πατήστε «A» για να ενεργοποιήσετε το Περιβάλλον χρήστη ομαδικών μαχών
- Αυτή είναι μια μινιμαλιστική λειτουργία περιβάλλοντος χρήστη που εστιάζει στην παρουσίαση πληροφοριών που σχετίζονται με μάχες
- Οι γραμμές ζωής της ομάδας υποδεικνύουν την πορεία της μάχης και την επίδραση της ζημιάς πεδίου επιρροής
- Οι ενδείξεις καταστολής πλήθους δείχνουν οπτικά την ισχύ των ικανοτήτων καταστολής πλήθους
- Ο μετρητής πενταπλής εξόντωσης παρακολουθεί την πρόοδο των διπλών, τριπλών, τετραπλών και πενταπλών εξοντώσεων
Αυτόματοι μετρητές Δράκου και Βαρόνου
- Οι μετρητές θα εμφανίζονται στην πάνω αριστερή γωνία της Λειτουργίας Θεατή με μια αντίστροφη μέτρηση που δείχνει τους χρόνους δημιουργίας του Δράκου και του Βαρόνου
Τα πλαίσια οθόνης φόρτωσης θα εμφανίζουν πλέον ένα πλαίσιο με την υψηλότερη κατάταξη στην οποία φτάσατε την προηγούμενη σεζόν σε οποιαδήποτε βαθμίδα (προηγούμενα εμφανιζόταν η κατάταξή σας στη 2η Σεζόν για το συγκεκριμένο τύπο παιχνιδιού που παίζατε)
- Η γνώμη σας εισακούστηκε - αυτό θα αναιρεθεί στην ενημέρωση 3.12! Κάντε κλικ εδώ για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις ανταμοιβές του τέλους της σεζόν
- Διορθώθηκε το σφάλμα του μίνι χάρτη, όπου οι ήρωες που έβγαιναν από την ομίχλη του πολέμου υποδεικνύονταν σε εσφαλμένες θέσεις
- Οι ακυρωμένες αυτόματες επιθέσεις δεν θα εξαπολύουν πλέον βλήματα που δεν προκαλούν ζημιά στο στόχο
- Το βλήμα που δεν προκαλεί ζημιά δεν θα καταναλώνει πλέον ενισχύσεις ή παθητικές ικανότητες
- Ενδέχεται να συνεχίσετε να ακούτε το ηχητικό εφέ, χωρίς να βλέπετε το βλήμα. Συνεχίζουμε να αναζητούμε λύση γι' αυτό
- Πλέον, οι υπηρέτες θα εξαφανίζονται από το χάρτη πιο σύντομα, μετά το θάνατό τους
- Οι δείκτες του ποντικιού θα ορίζονται από προεπιλογή στο κέντρο του παραθύρου τους, εμποδίζοντας την κάμερα να μετακινείται στην αριστερή ή στη δεξιά γωνία κατά την έναρξη του παιχνιδιού
- Επίσης, οι δείκτες του ποντικιού θα ορίζονται στο κέντρο του παραθύρου τους για σύντομο χρονικό διάστημα, μετά την εναλλαγή της εστίασης πλήρους οθόνης από τον παίκτη (alt-tab)
- Καταργήθηκε η προεπιλεγμένη αντιστοίχιση πλήκτρου για την «Εμφάνιση/Απόκρυψη ονομάτων επικαλεστών» (προηγούμενα ήταν Shift-K). Αν επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία, μπορείτε να την αντιστοιχίσετε από το μενού Αντιστοίχιση πλήκτρων
- Μειώθηκε ο χρόνος που μπορείτε να είστε αδρανείς προτού το παιχνίδι σας πετάξει έξω
- Η ζωή των πύργων ενημερώνεται, ακόμη και αν δεν είχατε δει ποτέ τον πύργο εκτός της ομίχλης του πολέμου
- Η καρτέλα «Ήρωες» στο Προφίλ Επικαλεστή έχει πλέον ενημερωθεί με νέα διάταξη
-
- Το πλέγμα ηρώων έχει διευρυνθεί, ώστε να μπορείτε πλέον να βλέπετε περισσότερους ήρωες ταυτόχρονα
- Ο επιλογέας κύριου ρόλου έχει πλέον αλλάξει από μια ομάδα κουμπιών σε ένα αναπτυσσόμενο μενού στην πάνω δεξιά γωνία
Λίστα Φίλων
- Τμήματα της λίστας φίλων έχουν επανασχεδιαστεί, ώστε να αυξηθεί η σταθερότητα και η απόδοση
- Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου η λίστα φίλων εμφανιζόταν κατεστραμμένη κατά την κύλιση, με διπλότυπες καταχωρήσεις και καταχωρήσεις που λείπουν
- Οι Σημειώσεις για Φίλους είναι πλέον ορατές στις επεξηγήσεις εργαλείων φίλων, χωρίς να χρειάζεται να μετακινήσετε το δείκτη του ποντικιού πάνω στο εικονίδιο σημείωσης
Προσαρμοσμένα Παιχνίδια
- Ο χρόνος εντοπισμού αδρανούς παίκτη μειώθηκε σε 3 λεπτά (από 8)
- Το παιχνίδι πλέον σας πετάει έξω στα 5 λεπτά (προηγούμενα ήταν 12 λεπτά)
- Ο ελάχιστος χρόνος που πρέπει να διαρκέσει ένα προσαρμοσμένο παιχνίδι, ώστε να έχετε δικαίωμα να λάβετε ανταμοιβές ΠΕ/ΕΜΠ, αυξήθηκε σε 7 λεπτά (προηγούμενα ήταν 5 λεπτά)
- Πλέον, για να λάβετε ανταμοιβές ΠΕ/ΕΜΠ σε προσαρμοσμένα
παιχνίδια, πρέπει να συμμετέχει ένας ελάχιστος αριθμός επικαλεστών. Τα
τρέχοντα όρια είναι:
- Τουλάχιστον 5 παίκτες για το Φαράγγι των Επικαλεστών, την Κρυστάλλινη Ουλή και τη Μαινόμενη Άβυσσο
- Τουλάχιστον 3 παίκτες για το Δάσος της Σύγχυσης
- Έχει προστεθεί μια ειδοποίηση στην οθόνη αποτελεσμάτων του τέλους του παιχνιδιού, όπου επεξηγείται γιατί οι παίκτες δεν έλαβαν ΠΕ/ΕΜΠ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου