Η Riot ανακοίνωσε τις σημειώσεις ενημέρωσεις για το νέο patch 3.12
Σημαντική σημείωση σχετικά με εφαρμογές τρίτων!
Λόγω ορισμένων αλλαγών που πραγματοποιήθηκαν σε αυτήν την ενημέρωση, η χρήση εφαρμογών τρίτων ενέχει μεγαλύτερο κίνδυνο τερματισμού λειτουργίας του παιχνιδιού σας. Αν η λειτουργία του παιχνιδιού τερματίζεται απότομα, προσπαθήστε να ενημερώσετε ή να απεγκαταστήσετε τυχόν εφαρμογές που χρησιμοποιείτε για το League of Legends. Τώρα, ας επιστρέψουμε στο κανονικό χρονοδιάγραμμα έκδοσης σημειώσεων ενημέρωσης...
- Κάναμε ενημέρωση στο μοντέλο και στην υφή των Ματιών Παρακολούθησης και Ανίχνευσης. Τα νέα μάτια λειτουργούν ακριβώς όπως και προηγούμενα, αλλά είναι πολύ πιο όμορφα
- Επίσης, ανανεώσαμε τα εφέ σωματιδίων για τις επιθέσεις των υπηρετών μακρινών επιθέσεων. Τα νέα σωματίδια αφήνουν ίχνη που δείχνουν την κατεύθυνση προς την οποία κινούνται, δίνοντας στους παίκτες περισσότερες πληροφορίες, όταν αναζητούν γρήγορες ενδείξεις για το ποιον στοχεύουν οι υπηρέτες
Επιδέξιες βολές
Περιεχόμενο: Οι επιδέξιες βολές που
εκτοξεύονται από τη βλάστηση ή από την ομίχλη του πολέμου δεν
εμφανίζονται ορισμένες φορές έγκαιρα στην οθόνη του αντιπάλου, με
αποτέλεσμα να προκαλούν σύγχυση, απογοήτευση ή και δυσάρεστες εκπλήξεις
στους παίκτες. Με αυτήν τη διόρθωση, οι βολές καταγράφονται ταχύτερα και
οι παίκτες έχουν τη δυνατότητα να αντιδράσουν και να συνειδητοποιήσουν
ότι δέχονται επίθεση.
- Οι επιδέξιες βολές που εκτοξεύονται κάτω απ' την ομίχλη του πολέμου θα εμφανίζονται στην οθόνη του αντιπάλου πιο σύντομα, αν ο ήρωας βρίσκεται στην πορεία της βολής
Η Τζινξ, η ανεξέλεγκτη, περιλαμβάνεται σε αυτήν την ενημέρωση αλλά θα ενεργοποιηθεί αργότερα.
Κασσιόπη
Περιεχόμενο: Το κόστος του Βλέμματος
Απολίθωσης της Κασσιόπης είναι υπερβολικά υψηλό. Για να το διορθώσουμε
αυτό, μειώσαμε το κόστος μάνα σε όλα τα επίπεδα, ώστε να εναρμονίζεται
περισσότερο με τις υπόλοιπες υπέρτατες ικανότητες.
Βλέμμα Απολίθωσης
- Το κόστος μάνα μειώνεται σε 100 (από 120/160/200)
Γκάρεν
Γενικά
- Ο Γκάρεν ανανεώθηκε! Δείτε τις λεπτομέρειες εδώ.
Καταρίνα
Σύνοψη: Ο Λωτός Θανάτου προκαλεί
πλέον περισσότερη ζημιά στα υψηλότερα επίπεδα και συνολικά έχει
ενισχυθεί ελαφρώς με υψηλότερες αναλογίες Ισχύος Ικανότητας και Ζημιάς
Επίθεσης. Αυξήσαμε το χρόνο διοχέτευσης του Λωτού Θανάτου και
καταργήσαμε την καθυστέρηση στο χρόνο ενεργοποίησης. Αυτό σημαίνει ότι η
συνολική ζημιά της Καταρίνα θα παραμείνει περίπου η ίδια (ίσως και λίγο
υψηλότερη) ακόμα και αν διακοπεί. Ο ελαφρώς μειωμένος χρόνος
επαναφόρτισης του Λωτού Θανάτου, σημαίνει ότι στην τρίτη βαθμίδα ο
χρόνος επαναφόρτισης της υπέρτατης ικανότητας μηδενίζεται με ακριβώς
τρεις εκτελέσεις ή βοήθειες.
Περιεχόμενο: Θέλαμε να εστιάσουμε
τον τρόπο παιχνιδιού της Καταρίνα στον Λωτό Θανάτου, αυξάνοντας το βαθμό
επικινδυνότητας και τη ζημιά του. Σε τελική ανάλυση, πιστεύουμε ότι η
Καταρίνα είναι πολύ πιο διασκεδαστική και ξεχωριστή όταν τόσο αυτή, όσο
και οι αντίπαλοί της, εστιάζουν την προσοχή τους στην εκτέλεση ή την
αντιμετώπιση του Λωτού Θανάτου. Αν και η αύξηση του χρόνου διοχέτευσης
ίσως δίνει την εντύπωση ότι η ικανότητα έχει αποδυναμωθεί, ειδικά αν
διακοπεί νωρίς (επειδή η ικανότητα προκαλεί ζημιά με την πάροδο του
χρόνου) η κατάργηση της καθυστέρησης του χρόνου ενεργοποίησης
εξισορροπεί την κατάσταση.
Λωτός Θανάτου
- Πλέον, δεν έχει καθυστέρηση χρόνου ενεργοποίησης πριν από τη διοχέτευση (προηγούμενα είχε καθυστέρηση 0,25 δευτερολέπτων)
- Η συνολική ζημιά αυξάνεται σε 400/575/750 (Ισχύς Ικανότητας +2,5)(+3,75 επιπλέον ζημιά επίθεσης) (από 400/500/600 (Ισχύς Ικανότητας +2,0)(+3,0 επιπλέον ζημιά επίθεσης))
- Ο χρόνος διοχέτευσης αυξάνεται σε 2,5 δευτερόλεπτα (από 2)
- Ο χρόνος επαναφόρτισης μειώνεται σε 60/52,5/45 δευτερόλεπτα (από 60/55/50)
Λούσιαν
Σύνοψη: Το εύρος χτυπήματος του
Διαπεραστικού Φωτός έχει μειωθεί ελαφρώς, αλλά πλέον ακολουθεί καλύτερα
την τροχιά του στόχου όταν χρησιμοποιείται ενάντια σε έναν αντίπαλο
ήρωα. Όταν ο Λούσιαν εκτελεί κάποιον με την πρώτη βολή του Εκσφενδονιστή
Φωτός, θα προσπαθεί πάντοτε να βρίσκει διαφορετικό στόχο, δίνοντας
προτεραιότητα στην πιο κοντινή στο σκοτωμένο στόχο εχθρική μονάδα.
Περιεχόμενο: Ο κύριος στόχος του
Διαπεραστικού Φωτός του Λούσιαν μπορεί μερικές φορές να αποφύγει την
ικανότητα, χωρίς να το επιδιώκει. Για να κάνουμε την ικανότητα πιο
αποτελεσματική, το Διαπεραστικό Φως προπορεύεται λίγο του στόχου του.
Αυτό σημαίνει ότι, αν ο στόχος συνεχίσει να κινείται στην ίδια
κατεύθυνση, χωρίς να έχει καταλάβει ότι η ικανότητα χρησιμοποιείται
εναντίον του, είναι σχεδόν αδύνατο για τον Λούσιαν να αστοχήσει. Ωστόσο,
οι παίκτες που έχουν το νου τους στις ικανότητες που χρησιμοποιούνται
εναντίον τους, θα μπορούν πλέον να αποφεύγουν λίγο πιο εύκολα το
Διαπεραστικό Φως.
Τέλος, λόγω ενός σφάλματος στην εφαρμογή της παθητικής ικανότητας του Λούσιαν, η δεύτερη βολή του Εκσφενδονιστή Φωτός μπορούσε, μερικές φορές, να χτυπήσει έναν διαφορετικό στόχο! Αποφασίσαμε να ενσωματώσουμε το σφάλμα αυτό στο παιχνίδι και να το εντάξουμε στο παιχνίδι σαν να ήταν εσκεμμένη λειτουργία. Πλέον, όταν ο στόχος του Λούσιαν πεθάνει πριν τον χτυπήσει η δεύτερη βολή του Εκσφενδονιστή Φωτός, αυτός θα προσπαθεί πάντοτε να βρίσκει διαφορετικό στόχο, δίνοντας προτεραιότητα στην πιο κοντινή στο σκοτωμένο στόχο εχθρική μονάδα. Υπάρχουν συγκεκριμένα φίλτρα σε λειτουργία, ώστε να ο Λούσιαν να μην εμποδίζεται να δώσει το τελειωτικό χτύπημα ή να χτυπά κατά λάθος κάποιον ήρωα κάτω από τον πύργο.
Τέλος, λόγω ενός σφάλματος στην εφαρμογή της παθητικής ικανότητας του Λούσιαν, η δεύτερη βολή του Εκσφενδονιστή Φωτός μπορούσε, μερικές φορές, να χτυπήσει έναν διαφορετικό στόχο! Αποφασίσαμε να ενσωματώσουμε το σφάλμα αυτό στο παιχνίδι και να το εντάξουμε στο παιχνίδι σαν να ήταν εσκεμμένη λειτουργία. Πλέον, όταν ο στόχος του Λούσιαν πεθάνει πριν τον χτυπήσει η δεύτερη βολή του Εκσφενδονιστή Φωτός, αυτός θα προσπαθεί πάντοτε να βρίσκει διαφορετικό στόχο, δίνοντας προτεραιότητα στην πιο κοντινή στο σκοτωμένο στόχο εχθρική μονάδα. Υπάρχουν συγκεκριμένα φίλτρα σε λειτουργία, ώστε να ο Λούσιαν να μην εμποδίζεται να δώσει το τελειωτικό χτύπημα ή να χτυπά κατά λάθος κάποιον ήρωα κάτω από τον πύργο.
Γενικά
- Ενημερώθηκαν τα προτεινόμενα αντικείμενα του Λούσιαν
- Η βασική αναπλήρωση μάνα αυξάνεται σε 7 (από 6)
- Η αναπλήρωση μάνα που αποκτάται ανά επίπεδο αυξάνεται σε 0,7 (από 0,65)
- Όταν ο στόχος του Εκσφενδονιστή Φωτός πεθάνει πριν τον χτυπήσει η δεύτερη βολή, αυτή, πλέον, θα συνεχίζει την πορεία της για να βρει κάποιον άλλο στόχο
- Το εύρος του πεδίου δράσης του λέιζερ μειώνεται σε 100 μονάδες (από 120)
- Πλέον, όταν το Διαπεραστικό Φως χρησιμοποιείται σε έναν αντίπαλο ήρωα, στοχεύεται με διαφορά 80 μονάδων από την τρέχουσα θέση του, ανάλογα με την κίνηση του ήρωα
Όλαφ
Σύνοψη: Οι ικανότητες του Όλαφ έχουν
αλλάξει σε μεγάλο βαθμό. Υπάρχουν αρκετές αλλαγές στον τρόπο
λειτουργίας των ικανοτήτων του, ενώ υπάρχουν νέες δυνατότητες
αντιμετώπισής του, ειδικά όταν ο Μπέρσερκερ αποκτά το προβάδισμα. Όσον
αφορά τις μεγάλες αλλαγές στις ικανότητές του, το Τσεκούρωμα έχει πλέον
μια ελάχιστη απόσταση εκτόξευσης και η επιβράδυνσή του διαρκεί λιγότερο.
Από την άλλη πλευρά, ο βαθμός της επιβράδυνσης που προκαλεί έχει
αυξηθεί και δεν μειώνεται πλέον με την πάροδο του χρόνου. Τα Άγρια
Χτυπήματα δεν αυξάνουν πλέον τη ζημιά επίθεσης ή την Αρπαγή ζωής με
μαγεία, αλλά βελτιώνουν πλέον την ταχύτητα επίθεσης του Όλαφ και
αυξάνουν τη θεραπεία του ανάλογα με τη ζωή του που λείπει. Αρκετές
αλλαγές έχουν γίνει και στο Παράτολμο Χτύπημα. Μειώσαμε τη βασική ζημιά
του και αυξήσαμε το χρόνο επαναφόρτισης, αλλά η ικανότητα έχει πλέον
αναλογία ζημιάς επίθεσης και οι βασικές επιθέσεις μειώνουν το χρόνο
επαναφόρτισής της. Τέλος, προσθέσαμε ένα παθητικό μπόνους θωράκισης και
αντίστασης μαγείας στο Ράγκναροκ, ενώ πλέον η ενεργοποίηση της υπέρτατης
ικανότητας μετατρέπει τα αμυντικά μπόνους σε ζημιά επίθεσης. Το
Ράγκναροκ διατηρεί την ανοσία του στις επιδράσεις καταστολής πλήθους.
Περιεχόμενο: Ο παλιός, σπασμένος
Όλαφ μπορούσε να παρακάμψει πολλές από τις πιο επιθυμητές
αλληλεπιδράσεις στο παιχνίδι στα χέρια ενός καλού παίκτη. Όταν είχε το
προβάδισμα, ο παλιός και σπασμένος Όλαφ είχε στη διάθεσή του άπειρα
εργαλεία για να εξοντώσει τους αντιπάλους του, χωρίς να έχουν την
ευκαιρία να αντιδράσουν. Για παράδειγμα, μπορούσε να τους επιβραδύνει
μόνιμα (αν χρησιμοποιούσε σωστά την ικανότητα), ανοσία στις επιδράσεις
καταστολής πλήθους και αξιοσέβαστες ποσότητες πραγματικής ζημιάς, αν ο
παίκτης εστιάζει στην αντοχή. Ο βασικός στόχος αυτών των αλλαγών είναι η
δημιουργία περισσότερων δυνατοτήτων αλληλεπίδρασης με τον νέο, σέξι
Όλαφ, ώστε οι αντίπαλοι παίκτες να έχουν τη δυνατότητα να αντιδράσουν
και να τον αντιμετωπίσουν έξυπνα, ακόμα και αν αποκτήσει σημαντικό
πλεονέκτημα. Γνωρίζουμε καλά ότι αυτές οι αλλαγές είναι πολύ σημαντικές,
επομένως, όπως κάνουμε πάντα, θα παρακολουθήσουμε προσεκτικά τα
αποτελέσματά τους στις επόμενες ημέρες και εβδομάδες.
Γενικά
- Το βασικό μάνα μειώνεται σε 235 (από 270)
- Η βασική ζημιά μειώνεται σε 70/115/160/205/250 (από 80/125/170/215/260)
- Το ποσοστό επιβράδυνσης αυξάνεται σε 35/40/45/50/55% (από 24/28/32/36/40%)
- Η διάρκεια της επιβράδυνσης μειώνεται σε 1-2 δευτερόλεπτα, ανάλογα με την απόσταση που διανύει το τσεκούρι (από 2,5 δευτερόλεπτα σταθερά)
- Η επιβράδυνση δεν μειώνεται πλέον με την πάροδο του χρόνου
- Πλέον υπάρχει όριο ελάχιστης απόστασης (400)
- Πλέον, τα τσεκούρια καρφώνονται σε τοίχους και κτίρια μόνο αν στην πορεία τους βρίσκεται αδιάβατο εμπόδιο
- Πλέον, τα τσεκούρια κάνουν τα τέρατα της ζούγκλας να μπορούν να κινηθούν μέσα από άλλες μονάδες (για να βελτιωθεί η δυνατότητα του Όλαφ να μαζεύει το τσεκούρι του στη ζούγκλα)
- Το κόστος σε μάνα μειώνεται σε 30 (από 40/45/50/55/60)
- Πλέον δίνει 20/35/50/65/80% ταχύτητα επίθεσης
- Πλέον παρέχει 1% επιπλέον θεραπεία για κάθε 2,5% ζωή του Όλαφ που λείπει
- Η Ζημιά Επίθεσης αφαιρείται
- Η Αρπαγή Ζωής με Μαγεία αφαιρείται
- Η Αρπαγή Ζωής διατηρείται
- Ο Χρόνος Επαναφόρτισης αυξάνεται σε 12/11/10/9/8 δευτερόλεπτα (από 9/8/7/6/5)
- Η Ζημιά μειώνεται σε 70/115/160/205/250 (από 100/160/220/280/340)
- Προστίθεται αναλογία συνολικής ζημιάς επίθεσης 0,4
- Το κόστος σε Ζωή ισούται με 40% της συνολικής ζημιάς που προκλήθηκε (η αναλογία δεν αλλάζει)
- Πλέον, το κόστος σε Ζωή επιστρέφεται αν η ικανότητα σκοτώσει το στόχο
- Οι βασικές επιθέσεις μειώνουν το χρόνο επαναφόρτισης του Παράτολμου Χτυπήματος κατά 1 δευτερόλεπτο
- Ο χρόνος επαναφόρτισης αλλάζει σε 120/100/80 (από 100)
- Το κόστος μάνα αφαιρείται
- Πλέον παρέχει παθητικά 10/20/30 θωράκιση και αντίσταση μαγείας
- Επανασχεδιασμός ενεργής: Πλέον, αφαιρεί την παθητική επιπλέον θωράκιση και αντίσταση μαγείας και παρέχει 40/60/80 επιπλέον ζημιά επίθεσης, όταν είναι ενεργή
- Πλέον, ο Όλαφ γίνεται κόκκινος όταν το Ράγκναροκ είναι ενεργό
- Η ανοσία στις επιδράσεις καταστολής πλήθους διατηρείται
Ράιζ
Σύνοψη: Βελτιώσαμε την απόκριση των
βασικών επιθέσεων του Ράιζ. Επίσης, έχουμε αυξήσει τη βασική ταχύτητα
κίνησής του, σε συνδυασμό με το μπόνους ταχύτητας κίνησης της
Απεγνωσμένης Δύναμης.
Περιεχόμενο: Μας αρέσει πολύ η μορφή
που έχει πάρει πλέον ο Ράιζ ως ένας ευκίνητος μάγος με πολύ δυνατές
επιθέσεις από μέση απόσταση και αυτές οι αλλαγές είναι ειδικά
σχεδιασμένες ώστε να βελτιώνουν την αποτελεσματικότητά του σε αυτό το
στυλ παιχνιδιού. Η αυξημένη βασική ταχύτητα κίνησής του και η μεγαλύτερη
απόκριση των βασικών του επιθέσεων θα τον βοηθήσουν στην αρχική φάση
των λωρίδων.
Γενικά
- Προσαρμόστηκαν τα προτεινόμενα αντικείμενα, ώστε να περιλαμβάνουν την Όψη Πνευμάτων, αντί για το Πέπλο της Καταραμένης
- Η βασική ταχύτητα κίνησης αυξάνεται σε 340 (από 335)
- Βελτιώθηκαν οι βασικές επιθέσεις, ώστε να έχουν μεγαλύτερη απόκριση
- Η ταχύτητα κίνησης αυξάνεται σε 80 (από 60/70/80)
Σεν
Σύνοψη: Προηγούμενα, η Πρόκληση
Σκιάς του Σεν μείωνε τη σωματική ζημιά που προκαλούσε ο στόχος του, είτε
αυτή προερχόταν από ικανότητα είτε από βασική επίθεση. Τροποποιήσαμε
την ικανότητα, ώστε η Πρόκληση Σκιάς μειώνει πλέον μόνο τη ζημιά από τις
βασικές επιθέσεις που προκαλεί ο αντίπαλος ήρωας.
Περιεχόμενο: Αυτή είναι μια σχετικά
μικρή αλλαγή που κάνουμε για να κάνουμε πιο σαφή τη λειτουργία της
Πρόκλησης Σκιάς Προηγούμενα, η Πρόκληση Σκιάς μείωνε μόνο τη σωματική
ζημιά που προκαλούσε ο στόχος. Έτσι, αν ο Σεν προκαλούσε τον Γκάρεν την
ώρα που αυτός εκτελούσε την Κρίση, θα δεχόταν μειωμένη ζημιά τόσο από τη
χαρακτηριστική ικανότητα του περιστρεφόμενου πολεμιστή όσο και από τις
βασικές του επιθέσεις. Ωστόσο, αν ο Σεν προκαλούσε τον Κάρθους την ώρα
που αυτός χρησιμοποιούσε τη Βεβήλωση, θα δεχόταν μειωμένη ζημιά μόνο από
τις βασικές επιθέσεις του Κάρθους. Αυτή η αλλαγή απλοποιεί την Πρόκληση
Σκιάς μειώνοντας σημαντικά τη ζημιά που δέχεται ο Σεν μόνο από τις
βασικές επιθέσεις των αντιπάλων που προκαλεί.
Τρέξιμο Σκιάς
- Η μείωση της ζημιάς που δέχεται ο Σεν από εχθρούς που προκαλεί ισχύει πλέον μόνο για τις βασικές τους επιθέσεις (προηγούμενα μειωνόταν η σωματική ζημιά συνολικά)
Θρες
Σύνοψη: Έχουμε αυξήσει το βασικό
χρόνο επαναφόρτισης της Θανατικής Καταδίκης, αλλά προσθέσαμε έναν
μηχανισμό που μειώνει το γενικό χρόνο επαναφόρτισης της ικανότητας κάθε
φορά που πετυχαίνει έναν στόχο με τους γάντζους του. Επίσης, ο Θρες δεν
αποκτά πλέον επιπλέον μαγική ζημιά μεταξύ των διαδοχικών βασικών
επιθέσεών του. Αν θέλει να ξεκινήσει να φορτίζει και πάλι την επίθεσή
του, πρέπει να σταματήσει να επιτίθεται.
Περιεχόμενο: Στα χέρια ενός καλού
παίκτη, ο Θρες μπορεί να γίνει υπερβολικά ισχυρός στη φάση των λωρίδων.
Αυτές οι αλλαγές έχουν στόχο να αποτρέπουν επιθέσεις με το γάντζο στα
τυφλά, ενώ επιβραβεύουν τη σωστή χρήση της Θανατικής Καταδίκης. Στα
χαμηλότερα επίπεδα, οι εύστοχες επιθέσεις με γάντζους εξακολουθούν να
μειώνουν το χρόνο επαναφόρτισης ακόμα και κάτω από το προηγούμενο
επίπεδο επαναφόρτισης, ενώ στα υψηλότερα επίπεδα, οι επιτυχημένες
επιθέσεις με γάντζους μειώνουν σημαντικά το χρόνο επαναφόρτισης
(ιδιαίτερα αν συνδυαστούν με άλλες επιδράσεις μείωσης του χρόνου
επαναφόρτισης). Οι αλλαγές στο Μαστίγωμα έπρεπε να γίνουν, επειδή η
παθητική ζημιά αυξανόταν ακόμα και μεταξύ των αυτόματων επιθέσεων του
Θρες. Αυτό είχε ως συνέπεια να μειώνεται η αξία της ισχυρής, εμβόλιμης
αυτόματης επίθεσής του, καθώς θα έπαιρνε ούτως ή άλλως ένα μικρό μπόνους
από την παθητική επίδραση του Μαστιγώματος, μόνο και μόνο επειδή
επιτίθεται αδιάκοπα.
Θανατική Καταδίκη
- Ο χρόνος επαναφόρτισης αυξάνεται σε 20/18/16/14/12 (από 18/16,5/15/13,5/12)
- Ο χρόνος επαναφόρτισης μειώνεται πλέον κατά 3 δευτερόλεπτα, αν η Θανατική Καταδίκη χτυπήσει έναν εχθρό
- Η παθητική αύξηση της ζημιάς από βασικές επιθέσεις εφαρμόζεται πλέον μόνο όταν ολοκληρωθεί ο χρόνος επαναφόρτισης της βασικής επίθεσης του Θρες
Εξελιγμένος Πυργίσκος H-28G
- Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου οι τιμές του χρόνου επαναφόρτισης ήταν εξαιρετικά μεγάλες υπό ορισμένες συνθήκες
Κάρθους
Μνημόσυνο
- Η προειδοποιητική επίδραση στους αντίπαλους ήρωες διαρκεί πλέον όσο η καθυστέρηση πριν την επίθεση
Νίνταλι
Έφοδος
- Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου ορισμένες φορές η Νίνταλι μπορούσε να εκτελέσει την Έφοδο από απόσταση.
Τίμο
Γενικά
- Οι Δηλητηριώδεις Παγίδες αποδίδουν πλέον 10 χρυσό (από 0) σε όποιον τις καταστρέφει
Γιόρικ
Γενικά
- Οι Νεκροφάγοι αποδίδουν πλέον 5 χρυσό (από 0) σε όποιον τους καταστρέφει
- Το κόστος συνδυασμού αυξάνεται σε 475 χρυσό (από 375)
- Το συνολικό κόστος αυξάνεται σε 1350 χρυσό (από 1250)
- ΜΟΝΑΔΙΚΗ Παθητική – Οργή: Πλέον, το μπόνους ταχύτητας κίνησης μειώνεται στο μισό για ήρωες μακρινών αποστάσεων
Δύναμη της Τριάδας
- Το συνολικό κόστος αυξάνεται σε 3728 χρυσό (από 3628)
- ΜΟΝΑΔΙΚΗ Παθητική – Οργή: Πλέον, το μπόνους ταχύτητας κίνησης μειώνεται στο μισό για ήρωες μακρινών αποστάσεων
Πνεύμα της Γηραιάς Σαύρας
- Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου το αντικείμενο προκαλούσε λιγότερη ζημιά από όσο αναγράφεται
Περιεχόμενο: Τελικά οι πύργοι έχουν
κι αυτοί αρκετά περίπλοκους μηχανισμούς! Αντί να αναγκάσουμε τους
παίκτες να αποκρυπτογραφήσουν μόνοι τους τον τρόπο λειτουργίας των
πύργων, αποφασίσαμε να προσθέσουμε κάποια αντικείμενα στους πύργους που
εξηγούν τις ιδιαιτερότητές τους.
- Οι πύργοι έχουν πλέον ένα απόθεμα αντικειμένων που μπορείτε να δείτε κάνοντας κλικ σε αυτούς (δεν έχουν γίνει αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας των πύργων). Κάθε αντικείμενο στο απόθεμα επεξηγεί έναν συγκεκριμένο μηχανισμό του πύργου.
Δάσος της Σύγχυσης και Κρυστάλλινη Ουλή
Οι παρακάτω αλλαγές αφορούν μόνο το Δάσος της Σύγχυσης και την Κρυστάλλινη Ουλή
Μαγική λεπίδα της Νύχτας
- Το συνολικό κόστος αυξάνεται σε 2600 χρυσό (από 2300)
- Η επίδραση της Εμμονής δεν ισχύει πλέον μόνο για ήρωες μακρινών αποστάσεων
Κέιλ
Περιεχόμενο: Η Κέιλ μπορεί να
μειώσει σημαντικά τους χρόνους επαναφόρτισής της στην πορεία ενός
αγώνας, με αποτέλεσμα η Παρέμβαση τρίτης βαθμίδας να χρησιμοποιείται πιο
συχνά από όσο θα έπρεπε. Έχοντας υπόψη ότι οι αγώνες στο Δάσος της
Σύγχυσης και στην Κρυστάλλινη Ουλή εστιάζουν περισσότερο στις συχνές,
σύντομες μάχες, η αύξηση του χρόνου επαναφόρτισης της Παρέμβασης
αναγκάζει τους παίκτες να επιλέγουν πιο προσεκτικά πότε θα χρησιμοποιούν
την υπέρτατη ικανότητά τους.
- Ο χρόνος επαναφόρτισης της παρέμβασης αυξάνεται σε 100/90/80 δευτερόλεπτα (από 90/75/60)
Δάσος της Σύγχυσης
Οι παρακάτω οι αλλαγές αφορούν μόνο το Δάσος της Σύγχυσης
Κασσιόπη
Περιεχόμενο: Με την αυξημένη
ταχύτητα κίνησης στην Έκρηξη Δηλητηρίου και την μεγάλη ζημιά των Διπλών
Δοντιών, η Κασσιόπη μπορούσε να απομακρύνεται με ασφάλεια και να
παρενοχλεί ακόμα πιο αποτελεσματικά τους αντιπάλους της, ιδιαίτερα στο
Δάσος της Σύγχυσης. Με αυτές τις αλλαγές, δεν θα έχει πλέον τόσο μεγάλο
πλεονέκτημα.
- Η ενίσχυση ταχύτητας κίνησης της Έκρηξης Δηλητηρίου μειώνεται σε 16/17/18/19/20% (από 15/17,5/20/22,5/25%)
- Η αναλογία ισχύος ικανότητας των Διπλών Δοντιών μειώνεται σε 45% (από 55%)
Λούλου
Περιεχόμενο: Οι αλλαγές που κάναμε στην υπέρτατη ικανότητα της Λούλου στην ενημέρωση 3.11
μας άρεσαν πολύ και αποφασίσαμε να εφαρμόσουμε την αλλαγή στο χρόνο
επαναφόρτισης της Άγριας Βλάστησης και στο Δάσος της Σύγχυσης.
- Ο χρόνος επαναφόρτισης της Άγριας Βλάστησης αυξάνεται σε 120/110/100 (από 110/95/80)
Τρίνταμερ
Περιεχόμενο: Ούτε ο Τρίνταμερ
κατάφερε να τη γλιτώσει από τις αυξήσεις των χρόνων επαναφόρτισης!
Έχουμε αυξήσει το χρόνο επαναφόρτισης του Περιστρεφόμενου Κοψίματος και
της Αθάνατης Οργής για να εξισορροπήσουμε λίγο την αυξημένη ευελιξία και
ισχύ που έχουν οι ικανότητες αυτές στο μικρότερο χάρτη του Δάσους της
Σύγχυσης.
- Ο χρόνος επαναφόρτισης του Περιστρεφόμενου Κοψίματος αυξάνεται σε 15/14/13/12/11 δευτερόλεπτα (από 13/12/11/10/9)
- Ο χρόνος επαναφόρτισης της Αθάνατης Οργής αυξάνεται σε 120/110/100 δευτερόλεπτα (από 110/100/90)
Γουκόνγκ
Περιεχόμενο: Οι αλλαγές που κάναμε
στο χρόνο επαναφόρτισης του Κυκλώνα και στη θωράκιση και την αντίσταση
μαγείας του Πέτρινου Δέρματος για την Κρυστάλλινη Ουλή στην ενημέρωση 3.11, θα εφαρμοστούν και στο Δάσος της Σύγχυσης.
- Η ενίσχυση θωράκισης και αντίστασης μαγείας του Πέτρινου Δέρματος μειώνεται σε 2/4/6 (από 4/6/8)
- Ο Χρόνος επαναφόρτισης του Κυκλώνα αυξάνεται σε 120/110/100 δευτερόλεπτα (από 120/105/90)
Παιχνίδια παικτών εναντίον Bots
Ζάιρα
- Η Ζάιρα περιλαμβάνεται πλέον στα διαθέσιμα Bots σε παιχνίδια παικτών εναντίον Bots
Βασική εκπαίδευση
- Διορθώθηκε ένα σφάλμα της γραμμής στόχου που εμφάνιζε εσφαλμένα τη ζημιά και τη ζωή
- Στη λειτουργία παραθύρου, οι παίκτες μπορούν πλέον να αλληλεπιδρούν με το παιχνίδι, ακόμη και αν το μενού επιλογών είναι ανοικτό
- Όταν παίζετε στη λειτουργία παραθύρου, ο δείκτης του ποντικιού σας θα περιορίζεται στο παράθυρο του παιχνιδιού, ανεξάρτητα από το αν το μενού επιλογών είναι ανοικτό ή όχι
- Αν πατήσετε το F9 (προεπιλεγμένο πλήκτρο συντόμευσης), ο δείκτης του ποντικιού αποδεσμεύεται από το παράθυρο του παιχνιδιού και μπορείτε να αλληλεπιδράτε με την επιφάνεια εργασίας σας ή με άλλες εφαρμογές
Σύστημα Πρωταθλημάτων
- Προστέθηκαν εικονίδια ειδοποιήσεων στο προφίλ που εμφανίζουν στους παίκτες τον αριθμό των ομαδικών νικών που χρειάζονται για να αποκτήσουν τις ανταμοιβές της σεζόν, αν βρίσκονται κάτω από το όριο
Σύνοψη: Σχεδιάσαμε ένα πιο στιβαρό και σταθερό σύστημα ανταλλαγής ηρώων
- Οι ταυτόχρονες ενέργειες ανταλλαγής θα ολοκληρώνονται αυτόματα χωρίς να διακόπτονται οι ανταλλαγές σας
- Σαφέστερα μηνύματα:
- Ο παίκτης <Player 1> κάνει ανταλλαγή. Δοκιμάστε ξανά όταν ολοκληρωθεί η ανταλλαγή του.
- Ο παίκτης <Player 1> απέρριψε το αίτημα ανταλλαγής σας.
- Ο παίκτης <Player 1> ακύρωσε την ανταλλαγή.
- Ο παίκτης <Player 1> δεν διαθέτει πλέον τον ήρωα που θέλατε. Δοκιμάστε νέα ανταλλαγή.
- Δεν θα μπορείτε πλέον να ζητήσετε ανταλλαγή με έναν παίκτη που δεν έχει τον ήρωά σας στην κατοχή του
Έχουν διορθωθεί τα ακόλουθα σφάλματα στο σύστημα ανταλλαγής:
- Η λίστα φίλων δεν ενημερώνει τον τρέχοντα ήρωα του φίλου σας μετά από μια ανταλλαγή
- Οι παίκτες που επαναλαμβάνουν την τυχαία επιλογή κατά τη διάρκεια μιας ανταλλαγής και, στη συνέχεια, δίνουν σε έναν παίκτη διαφορετικό ήρωα από αυτόν που αναμένουν
- Το εικονίδιο ανταλλαγής δεν εμφανίζεται μετά την άρνηση του αιτήματος ανταλλαγής
- Η εφαρμογή απορρίπτει ένα αίτημα ανταλλαγής
- Το σύστημα ανταλλαγής εμφανίζει εσφαλμένο ήρωα
- Αν γίνουν ταυτόχρονα αιτήματα ανταλλαγής, οι ανταλλαγές κλειδώνουν και γίνονται μη διαθέσιμες
- Ο χρόνος του παραθύρου ανταλλαγής δεν λήγει για κανέναν από τους δύο παίκτες και δεν μπορούν να κάνουν ανταλλαγή με άλλους παίκτες
Σύνοψη: Το μενού επιλογών εντός του παιχνιδιού έχει επανασχεδιαστεί.
- Η «Έξυπνη χρήση» έχει μετονομαστεί σε «Γρήγορη χρήση»
- Πλέον, είναι πιο εύκολο και πιο γρήγορο να αντιστοιχίσετε εκ νέου τα κύρια πλήκτρα σας και να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε τη Γρήγορη χρήση για κάθε ένα από αυτά.
- Πλέον, μπορείτε να προεπισκοπείτε τις αλλαγές σας σε πολλές επιλογές, όπως στην Ένταση Ήχου, στο Μέγεθος ενδείξεων και στο Μέγεθος παραθύρου συνομιλίας. χωρίς να χρειαστεί να τις αποθηκεύσετε.
- Ο χρόνος που απαιτείται για την εναλλαγή αναλύσεων ή λειτουργιών παραθύρου έχει μειωθεί σημαντικά.
- Έχει προστεθεί μια επιλογή για την απενεργοποίηση της κίνησης της κάμερας κατά την ανάσταση στην ενότητα «Παιχνίδι»
- Η ενότητα «Περισσότερες επιλογές» έχει αφαιρεθεί
- Προστέθηκαν επιπλέον ατάκες από αλληλεπιδράσεις με συγκεκριμένους ήρωες
ΠΗΓΗ:eune.leagueoflegends.com/el
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου