Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013

Patch Notes 3.15 (Σημειώσεις Ενημέρωσεις 3.15)


Δείτε παρακάτω τις αλλαγές που εφαρμόστηκαν χθές το βράδυ:  

Εισαγωγή


«Γεια σας Επικαλεστές,

Καλώς ορίσατε στην ενημέρωση 3.15, την πρώτη ενημέρωση της περιόδου προετοιμασίας (δεν υπολογίζεται η άμεση επιδιόρθωση που συμπεριλάβαμε στην ενημέρωση 3.14)! Γενικά, είμαστε ευχαριστημένοι με την πορεία των πραγμάτων και γι' αυτό στόχος μας σήμερα δεν είναι να παρουσιάσουμε πολλές νέες αλλαγές. Αντ' αυτού, εστιάζουμε στα στοιχεία που επηρεάζουν περισσότερο την ισορροπία του παιχνιδιού, ώστε να δούμε πραγματικά τι συμβαίνει.

Παρακολουθούμε στενά την κατάσταση του παιχνιδιού – και πιο συγκεκριμένα τους ήρωες υποστήριξης – και ελπίζουμε ότι θα απολαύσετε την περίοδο προετοιμασίας. Ας πάμε τώρα στις σημειώσεις ενημέρωσης!»


Εύρεση συμπαικτών


«Προηγούμενα, στην ενημέρωση 3.13, πραγματοποιήσαμε ορισμένες αλλαγές, για να μπορούμε περισσότερο δυναμικά να ενεργοποιήσουμε τη λειτουργία «Λευκή ήττα» για σέρβερ με ζητήματα υλικού/σύνδεσης. Δυστυχώς, υπήρξε ένα σφάλμα, όπου παιχνίδια που θεωρούνταν ως «λευκές ήττες» εμφανίζονταν ως κανονικές ήττες. Η ενεργοποίηση της λειτουργίας «Λευκή Ήττα» είναι μια μη αυτόματη διαδικασία που θα συνεχίσουμε να βελτιώνουμε (συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας αυτοματοποίησης) στο μέλλον. Λυπούμαστε για την αναστάτωση!»
  • Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου οι «Λευκές Ήττες» εμφανίζονταν ως κανονικές Ήττες στο λόμπι μετά το τέλος του αγώνα και στο Ιστορικό Αγώνων. Αγώνες στο Ιστορικό Αγώνων σας που αναγράφονταν ως Ήττες, αλλά ήταν ουσιαστικά Λευκές Ήττες, θα αλλάξουν σε Λευκές Ήττες.

«Αν είστε νέος παίκτης, δεν είναι ευχάριστο να παίζετε αγώνες που δεν είναι ισορροπημένοι, ενώ το σύστημα προσπαθεί να προσδιορίσει το κατάλληλο επίπεδο ικανότητας για εσάς. Έχουμε δουλέψει πάνω σε αυτόν τον τομέα για να βελτιώσουμε από άποψη ταχύτητας τη δυνατότητα προσδιορισμού νέων παικτών και παράλληλα να βελτιώσουμε γρήγορα την εμπειρία εύρεσης συμπαικτών τους.»
  • Πλέον, το επίπεδο ικανότητας των νέων παικτών θα προσδιορίζεται κατάλληλα πιο γρήγορα στο σύστημα εύρεσης συμπαικτών

«Διευκρίνιση: αν περιμένετε στην ουρά για μεγάλο χρονικό διάστημα, το σύστημα εύρεσης συμπαικτών δεν θα είναι τόσο αυστηρό ως προς τη δημιουργία ενός απόλυτα ισορροπημένου αγώνα. Και μιας και το αναφέραμε, υπήρχε ένα σπάνιο σφάλμα, όπου οι παίκτες που παρέμεναν στην ουρά για μεγάλα χρονικά διαστήματα κατέληγαν να απορροφούν όλους τους πιο «επιλεκτικούς» παίκτες που μόλις είχαν μπει στην ουρά. Για τους συγκεκριμένους παίκτες, αν βρεθεί αγώνας γρήγορα, αυτό σημαίνει ότι το σύστημα εγγυάται πως ο αγώνας θα είναι υψηλής ποιότητας. Ωστόσο, ορισμένες φορές δεν συνέβαινε αυτό (λόγω πιο μεγάλων διαφορών στην ακρίβεια εύρεσης συμπαικτών) και μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα κακή εμπειρία για τους παίκτες – αυτό το σφάλμα έχει διορθωθεί.»
  • Διορθώθηκε ένα σπάνιο σφάλμα, όπου το σύστημα εύρεσης συμπαικτών δημιουργούσε μη ισορροπημένους αγώνες, όταν ένας παίκτης παρέμενε στην ουρά για πολύ μεγάλα χρονικά διαστήματα


Γενικά


«Εν συντομία, οι ήρωες με ενισχύσεις ταχύτητας επίθεσης θα διαπιστώνουν πλέον πιο γρήγορα τις επιδράσεις.»
  • Οι προσωρινές ενισχύσεις ταχύτητας επίθεσης ενημερώνουν πλέον την ταχύτητα επίθεσης του ήρωα άμεσα, αντί να την ενημερώνουν μετά την πρώτη επίθεση

  • Οι ικανότητες αύξησης ζημιάς δεν επιδρούν πλέον στην πραγματική ζημιά
    • Ικανότητες που επηρεάζονται:
      • Πόπι (Διπλωματική Ασυλία)
      • Σουέιν (Βασανισμός)
      • Τάλον (Κόψιμο Λαιμού)


Ήρωες

Υασούο
Ο Υασούο, ο Ασυγχώρητος περιλαμβάνεται σε αυτήν την ενημέρωση, γι' αυτό έχετε το νου σας για περισσότερες λεπτομέρειες σύντομα.

Άρι
«Η εμπειρία της Άρι στο πολύ αρχικό στάδιο των λωρίδων μπορεί να την επηρεάσει πολύ αρνητικά για το υπόλοιπο του αγώνα, αν μείνει πίσω. Αυτές οι αλλαγές έχουν ως σκοπό να της δώσουν περισσότερη αντοχή πριν από την πρώτη επιστροφή της στη βάση ή την πρώτη μπλε ενίσχυση.»
Γενικά
  • Το βασικό μάνα αυξάνεται σε 250 (από 230)
  • Η βασική αναπλήρωση μάνα ανά 5 δευτερόλεπτα αυξάνεται σε 7 (από 6,25)

Φίντλστιξ
Σύνοψη: Μειώσαμε τη διάρκεια του Τρόμου στις μεγαλύτερες βαθμίδες και μειώσαμε το κόστος μάνα του Τρόμου και της Θύελλας Κορακιών.
«Ο Τρόμος είναι... τρομακτικός στα μεγαλύτερα επίπεδα, ειδικά με το σημερινό ρυθμό εξέλιξης του αγώνα. Βέβαια, δεν θέλαμε να ελαττώσουμε την ισχύ του Φίντλστιξ χωρίς κανένα αντιστάθμισμα. Η μείωση του κόστους των ικανοτήτων του σε μάνα σημαίνει ότι ο Φιντλ μπορεί να παραμείνει στο πεδίο της μάχης για μεγαλύτερο διάστημα (ειδικά μετά από ομαδικές μάχες), ενώ η μικρή ενίσχυση της διάρκειας της 1ης βαθμίδας του Τρόμου θα βοηθήσει την ασταθή του απόδοση στην αρχή του αγώνα.»
Q - Τρόμος
  • Η διάρκεια μειώνεται στις υψηλότερες βαθμίδες σε 1,25/1,50/1,75/2,00/2,25 δευτερόλεπτα (από 1,00/1,50/2,00/2,50/3,00)
  • Το κόστος σε μάνα μειώθηκε σε 65 σε όλες τις βαθμίδες (από 65/75/85/95/105)
R - Θύελλα Κορακιών
  • Το κόστος σε μάνα μειώθηκε σε 100 σε όλες τις βαθμίδες (από 150/200/250)

Τζάνα
«Δεδομένων των πρόσφατων αλλαγών μας στους ήρωες υποστήριξης, θα ωφελούσε την Τζάνα μια μείωση στο κόστος μάνα, όπως έχουμε κάνει σε άλλες υπέρτατες ικανότητες. Συνεχίζουμε να παρακολουθούμε την πορεία της μετεωρολόγου μας, γι' αυτό μείνετε συντονισμένοι για περισσότερες αλλαγές.»
R - Μουσώνας
  • Το κόστος σε μάνα μειώθηκε σε 100 σε όλες τις βαθμίδες (από 100/150/200)

Λι Σιν
Σύνοψη: Η Περιφρούρηση δεν προστατεύει πλέον με ασπίδα τους υπηρέτες και δεν κάνει τα μάτια άτρωτα, όταν ο Λι Σιν εφορμά προς αυτά.
«Μας αρέσει που ο Λι Σιν μπορεί να είναι τόσο ευέλικτος χωρίς να βασίζεται στους συμπαίκτες του για την Περιφρούρηση, αλλά πιστεύουμε ότι θα μπορούσαμε να μετριάσουμε μέρος της επιπλέον ισχύος του, χωρίς να χαλάσουμε την απόλαυση αυτού του τρόπου παιχνιδιού.»
W - Περιφρούρηση
  • Πλέον προστατεύει με ασπίδα το στόχο μόνο αν ο σύμμαχος είναι ήρωας

Λουσιάν
Σύνοψη: Μειώσαμε τη βασική ζημιά του Διαπεραστικού Φωτός και ελαττώσαμε την εμβέλεια χρήσης του.
«Μετριάζουμε μέρος της ισχύος του Λουσιάν στη λωρίδα – ειδικά όταν τα πρώτα αντικείμενα που αγοράζει είναι Ζημίας Επίθεσης (δεδομένων των υψηλών αναλογιών Ζημιάς Επίθεσης του Διαπεραστικού Φωτός). Αντί να προσπαθούμε να μειώσουμε πάση θυσία τη ζημιά του Λουσιάν, ελαττώσαμε κάπως την εμβέλεια του Διαπεραστικού Φωτός, καθώς ο Λουσιάν μπορούσε να παρενοχλεί τους αντιπάλους από απόσταση που βρισκόταν εκτός της εμβέλειας των αυτόματων επιθέσεων και μετά να χτυπά δυνατά χάρη στην παθητική του. Είμαι βέβαιος ότι θα κάναμε κάποιο λογοπαίγνιο με την ικανότητά του εδώ, αλλά αυτό δεν συνέβη.»
Q - Διαπεραστικό Φως
  • Η βασική ζημιά μειώθηκε σε 80/110/140/170/200 (από 80/120/160/200/240)
  • Μειώθηκε η εμβέλεια χρήσης, ώστε να ισούται με την εμβέλεια βασικής επίθεσης του Λουσιάν (πλέον είναι 550 αντί για 570)

Λούλου
Σύνοψη: Η βασική ζημιά του Πιξ, του Νεραϊδοβοηθού αυξήθηκε, η βασική ισχύς ασπίδας του Βοήθεια, Πιξ! αυξήθηκε επίσης και το κόστος μάνα της Ραγδαίας Ανάπτυξης μειώθηκε.
«Οι αμυντικές δυνατότητες της Λούλου ήταν πολύ αδύναμες για παραδοσιακό χαρακτήρα υποστήριξης, γι' αυτό την στείλαμε στο γυμναστήριο να δυναμώσει. Όπως με τους περισσότερους ήρωες υποστήριξης, παρακολουθούμε στενά τη Λούλου στην πορεία της περιόδου προετοιμασίας.»
Παθητική - Πιξ, ο Νεραϊδοβοηθός
  • Η βασική ζημιά αυξήθηκε σε 9/21/33/45/57/69/81/93/105 (από 9/18/27/36/45/54/63/72/81)
E - Βοήθεια, Πιξ!
  • Η βασική ισχύς ασπίδας αυξήθηκε σε 80/120/160/200/240 (από 60/105/150/195/240)
R - Ραγδαία Ανάπτυξη
  • Το κόστος σε μάνα μειώθηκε  σε 100  σε όλες τις βαθμίδες (από 150 σε όλες τις βαθμίδες)

Ράμους
Σύνοψη: Μειώσαμε τη διάρκεια του Εμπαιγμού Διάτρησης στα μεγαλύτερα επίπεδα και μειώσαμε το κόστος σε μάνα τόσο του Εμπαιγμού Διάτρησης όσο και των Δονήσεων.
«Παρόμοια με τον Τρόμο του Φίντλστιξ, η διάρκεια του Εμπαιγμού Διάτρησης αυξάνεται κλιμακωτά, ώστε διαρκεί πάρα πολύ στα μεγαλύτερα επίπεδα (σύμφωνα με μερικούς, δεν τελείωνε ποτέ, γι' αυτό υπάρχει ένα στοιχείο υποκειμενικότητας), ειδικά όταν ο Ράμους είναι πολύ δυνατός στην αρχή του αγώνα. Δεν θέλαμε απλώς να μειώσουμε τη διάρκεια της Πρόκλησης, γι' αυτό μειώσαμε κάπως και το κόστος σε μάνα, ώστε να βοηθήσουμε τον Ράμους να επανέρχεται σε αγώνες που δεν ξεκινά καλά.»
W – Αμυντική Συσπείρωση
  • Δεν είναι πλέον δυνατή η απενεργοποίησή της. Αντίθετα, ενεργοποιείται ο χρόνος επαναφόρτισης όταν χρησιμοποιείται (ο συνολικός χρόνος επαναφόρτισης της Αμυντικής Συσπείρωσης δεν αλλάζει, καθώς η απενεργοποίηση της ικανότητας προηγούμενα δεν μείωνε το χρόνο επαναφόρτισης)
E - Εμπαιγμός Διάτρησης
  • Η διάρκεια μειώνεται στις υψηλότερες βαθμίδες σε 1,25/1,50/1,75/2,00/2,25 δευτερόλεπτα (από 1,00/1,50/2,00/2,50/3,00)
  • Το κόστος σε μάνα μειώνεται σε 50 σε όλες τις βαθμίδες (από 50/60/70/80/90)
R - Δονήσεις
  • Το κόστος σε μάνα μειώθηκε σε 100 σε όλες τις βαθμίδες (από 120 σε όλες τις βαθμίδες)

Σίβιρ
Σύνοψη: Η ενίσχυση ταχύτητας κίνησης των Φτερών στα Πόδια αυξάνεται πλέον κλιμακωτά έως το όριο των 50 και η διάρκεια της Ασπίδας Ξορκιών μειώνεται στο μισό. Η διάρκεια της ικανότητας Στο Κυνήγι μειώνεται και ο χρόνος επαναφόρτισής της αυξάνεται, ενώ η ενίσχυση ταχύτητας κίνησης αυξάνεται κλιμακωτά έως 4 δευτερόλεπτα με κάθε βαθμίδα.
«Μας αρέσει η κατεύθυνση που έχει πάρει η Σίβιρ και πλέον είμαστε στη διαδικασία ρύθμισης της ισχύος της. Αυτήν τη στιγμή, η Σίβιρ έχει πρόσβαση σε πολλές ικανότητες ευκινησίας (ειδικά στην αρχή του αγώνα), γι' αυτό προσπαθούμε να μετριάσουμε μέρος της δυνατότητάς της να γίνει υπερβολικά ισχυρή στην αρχή του αγώνα. Επίσης, θέλαμε να δώσουμε στους αντιπάλους της Σίβιρ περισσότερες δυνατότητες να την αντιμετωπίσουν.»
Παθητική - Φτερά στα Πόδια
  • Η επιπλέον ταχύτητα κίνησης μειώθηκε και πλέον αυξάνεται κλιμακωτά σε 30/35/40/45/50 (στα επίπεδα 1/6/11/16/18) (από 50 σε όλες τις βαθμίδες)
E - Ασπίδα Ξορκιών
  • Η διάρκεια μειώθηκε σε 1,5 δευτερόλεπτα (από 3)
R - Στο Κυνήγι
  • Η συνολική διάρκεια μειώθηκε σε 8 δευτερόλεπτα (από 10)
  • Η διάρκεια αυξημένης ταχύτητας κίνησης αυξάνεται κλιμακωτά πλέον σε 2/3/4 δευτερόλεπτα (από 4 δευτερόλεπτα σε όλες τις βαθμίδες)
  • Ο Χρόνος επαναφόρτισης αυξήθηκε σε 120/100/80 δευτερόλεπτα από 120/90/60)

Σοράκα
«Έχουμε πιο μεγάλα σχέδια για τη Σοράκα μακροπρόθεσμα, αλλά προς το παρόν θα της δώσουμε λίγο περισσότερη βιωσιμότητα και ευκινησία στη φάση των λωρίδων, ώστε να είναι σε καλή κατάσταση στην περίοδο προετοιμασίας.»
Γενικά
  • Η βασική θωράκιση αυξάνεται σε 13 (από 9,4)
  • Η βασική ταχύτητα κίνησης αυξάνεται σε 340 (από 335)

Τάρικ
Σύνοψη: Η κλιμακωτή αύξηση των Μαγικών Λίθων μειώθηκε και έγιναν αρκετές αλλαγές στο Θρυμμάτισμα. Πλέον, η αύρα του Θρυμματίσματος αυξάνει τη θωράκιση των συμμάχων ηρώων σωστά και η κλιμακωτή αύξηση ζημιάς από τη θωράκιση έχει μειωθεί. Στο ενεργό κομμάτι του Θρυμματίσματος έχει μειωθεί η βασική τιμή και η κλιμακωτή αύξηση θωράκισης.
«Είμαστε ευχαριστημένοι με το κιτ του Τάρικ στην περίοδο προετοιμασίας, αλλά η μαζική ζημιά του ήταν τόσο μεγάλη, ειδικά όταν αγόραζε αντικείμενα επιπλέον θωράκισης. Όπως με άλλους ήρωες υποστήριξης, θα παρακολουθούμε στενά τον Τάρικ στην πορεία της περιόδου προετοιμασίας.»
Παθητική - Μαγικοί Λίθοι
  • Η κλιμακωτή αύξηση θωράκισης μειώθηκε σε 20% (από 30%)
W - Θρυμμάτισμα
  • Το σφάλμα τιμής αύρας διορθώθηκε και πλέον δίνει το σωστό ποσοστό 12% (από περίπου 15%)
  • Η κλιμακωτή αύξηση ζημιάς από τη θωράκιση μειώθηκε σε 20% (από 30%)
  • Οι τιμές ελάττωσης θωράκισης μειώθηκαν σε 5/10/15/20/25 (από 10/15/20/25/30)
  • Η κλιμακωτή ελάττωση θωράκισης μειώθηκε σε 5% (από 10%)


Μικρές αλλαγές και διορθώσεις σφαλμάτων

Μπραντ
E - Απανθράκωση
  • Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου η εμβέλεια ήταν μεγαλύτερη από όσο αναγραφόταν (625 από 650)

Κέιτλιν

  • Βελτιώσαμε τα γραφικά κίνησης της Κέιτλιν!

Τσό'γκαθ
Q – Διάτρηση
«Η επιβράδυνση της Διάτρησης μετά την εκτόξευση στον αέρα ήταν πάντοτε 1,5 δευτερόλεπτο – απλώς η επεξήγηση εργαλείου ήταν εσφαλμένη.»
  • Διορθώθηκε μια γραμμή στην επεξήγηση εργαλείου, ώστε να αντικατοπτρίζει σωστά τη διάρκεια της επιβράδυνσης (η πραγματική τιμή είναι 1,5 δευτερόλεπτο, ενώ η επεξήγηση εργαλείου υποδείκνυε προηγούμενα 3 δευτερόλεπτα)

Φιόρα
«Αν η Φιόρα χρησιμοποιήσει το Βαλς της Λεπίδας σε ένα στόχο που ήταν κρυμμένος και έχει αποκαλυφθεί (λόγω ενόρασης ή χρήσης ικανοτήτων), πλέον θα προκαλεί κανονικά ζημιά.»
R – Βαλς της Λεπίδας
  • Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου το Βαλς της Λεπίδας δεν προκαλούσε ζημιά σε κρυμμένους στόχους που είχαν αποκαλυφθεί

Γκάρεν
E - Κρίση
  • Πλέον δεν προκαλεί μειωμένη ζημιά σε τέρατα (εξακολουθεί να προκαλεί μειωμένη ζημιά σε υπηρέτες)
  • Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου η Κρίση προκαλούσε λιγότερη ζημιά από όσο αναγραφόταν

Λισάντρα
R - Παγωμένος Τύμβος
  • Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου η επιβράδυνση δεν εφαρμοζόταν μερικές φορές σωστά

Μαοκάι
R - Ανεμοστρόβιλος Εκδίκησης
  • Προστέθηκε ένας μετρητής που υποδείκνυε πόση επιπλέον ζημιά αποθηκευόταν στον Ανεμοστρόβιλο Εκδίκησης

Πάνθεον
W - Αιγίδα της Ζεόνια
  • Πλέον, μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε εχθρικούς υπηρέτες και σε τέρατα της ζούγκλας

Ρίβεν

  • Βελτιώσαμε τα γραφικά κίνησης τη Ρίβεν!

Σιβάνα
E - Πύρινη Ανάσα
  • Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου μειωνόταν η θωράκιση από την Πύρινη Ανάσα σε Μορφή Δράκου

Βέιν
E – Καταδίκη
  • Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου αν ο στόχος μετακινούταν από ένα ξόρκι τη στιγμή που χτυπούσε το βλήμα της Καταδίκης (εφόρμηση, εκτόξευση στον αέρα, απώθηση κ.λπ.), η Καταδίκη δεν εξουδετέρωνε ορισμένες φορές το στόχο αν συγκρουόταν με το περιβάλλον.


Αντικείμενα

Αντικείμενα οπτικού πεδίου


  • Τα αντικείμενα οπτικού πεδίου δεν εμφανίζουν πλέον το τρέχον πλήθος ματιών στην επεξήγηση εργαλείου των εχθρών


Αντικείμενα ζούγκλας


«Ο Κυνηγός Επικηρυγμένων ως παθητική ικανότητα ήταν ριψοκίνδυνη αγορά για ορισμένους ήρωες ζούγκλας, καθώς είτε αύξανε το χρυσό που αποκτούσαν από επιτυχείς ομαδικές μάχες είτε επιβάρυνε όσους δεν μπορούσαν να πετύχουν εκτελέσεις / βοήθειες. Αντί να θεωρείται ως εξειδικευμένη αγορά, θέλουμε η σειρά «Πνευμάτων» των αντικειμένων ζούγκλας να είναι βασικά αντικείμενα για τους περισσότερους ήρωες ζούγκλας, ώστε η Εξοικονόμηση ως παθητική να είναι πιο καλή επιλογή.
Πνεύμα από τον Κάτω Κόσμο
  • Πλέον έχει την παθητική Εξοικονόμηση (αντί για την παθητική Κυνηγός Επικηρυγμένων)
Πνεύμα της Γηραιάς Σαύρας
  • Πλέον έχει την παθητική Εξοικονόμηση (αντί για την παθητική Κυνηγός Επικηρυγμένων)


Φυλαχτά


«Θέλουμε να εμπλουτίσουμε τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ των τριών φυλαχτών αναδεικνύοντας τα βασικά πλεονεκτήματα καθενός (το κίτρινο βρίσκονται σε καλό σημείο αυτήν τη στιγμή). Οι αλλαγές στο μπλε φυλαχτό εδραιώνουν το ρόλο του ως εργαλείο ανίχνευσης και φυλαχτό ορατότητας για χρήση μέσα στη μάχη. Ακόμη κι αν αποκαλύψετε έναν ήρωα πριν γίνει αόρατος, αυτός δεν θα αποκαλυφθεί όταν ξεκινήσει η επίδραση της απόκρυψης.»
Φακός Σάρωσης
  • Ο χρόνος επαναφόρτισης μειώθηκε σε 120 δευτερόλεπτα (από 180)
Μέγας Φακός
  • Ο χρόνος επαναφόρτισης μειώθηκε σε 60 δευτερόλεπτα (από 90)
Φακός του Μάντη
  • Ο χρόνος επαναφόρτισης μειώθηκε σε 60 δευτερόλεπτα (από 90)
  • Η διάρκεια της ενόρασης μειώθηκε σε 8 δευτερόλεπτα (από 10)
Σφαίρα Ενόρασης
  • ΝΕΟ: Οι αντίπαλοι ήρωες που επηρεάζονται θα αποκαλύπτονται για 5 δευτερόλεπτα. Αυτό δεν επηρεάζει τους ήρωες που έχουν δυνατότητα απόκρυψης.
  • Η εμβέλεια χρήσης αυξήθηκε σε 1500 (από 1100)
Μεγάλη Σφαίρα
  • ΝΕΟ: Οι αντίπαλοι ήρωες που επηρεάζονται θα αποκαλύπτονται για 5 δευτερόλεπτα. Αυτό δεν επηρεάζει τους ήρωες που έχουν δυνατότητα απόκρυψης.
  • Η εμβέλεια χρήσης αυξήθηκε σε 2500 (από 1500)
Σφαίρα Διόρασης
  • ΝΕΟ: Οι αντίπαλοι ήρωες που επηρεάζονται θα αποκαλύπτονται για 5 δευτερόλεπτα. Αυτό δεν επηρεάζει τους ήρωες που έχουν δυνατότητα απόκρυψης.
  • Η εμβέλεια χρήσης αυξήθηκε σε 3000 (από 2500)


Φαράγγι των Επικαλεστών

Οι παρακάτω αλλαγές αφορούν μόνο το Φαράγγι των Επικαλεστών

Τέρατα της ζούγκλας


«Παρακολουθούμε στενά τη ζούγκλα κατά τη διάρκεια της περιόδου προετοιμασίας και, παρόλο που είμαστε ευχαριστημένοι γενικά με την ταχύτητα διέλευσης της ζούγκλας από τους ήρωες, έχουμε τη δυνατότητα να την κάνουμε λιγότερο επιβαρυντική για το πρώτο πέρασμα.»
  • Αρχαίο Γκόλεμ
    • Η ζημιά μειώνεται σε 60 (από 65)
  • Γηραιά Σαύρα
    • Η ζημιά μειώνεται σε 60 (από 65)
  • Άψυχος
    • Ο Χρυσός αυξήθηκε σε 65 (από 60)


Ροή του παιχνιδιού


«Το εισόδημα χρυσού στην περίοδο προετοιμασίας είναι γενικά υψηλό, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε υπερβολική ενίσχυση της μιας πλευράς. Εκτός από την αποσαφήνιση του χρυσού βοήθειας, θέλαμε επίσης να αφαιρέσουμε μέρος του χρυσού που δεν μπορεί να υπολογιστεί στο μέσο και στο τέλος του αγώνα.»
  • Οι ανταμοιβές χρυσού βοήθειας δεν αυξάνονται πλέον κλιμακωτά με το χρόνο του παιχνιδιού (πλέον είναι το 50% της ανταμοιβής της εκτέλεσης από 50-80% της ανταμοιβής της εκτέλεσης, ανάλογα με το χρόνο του παιχνιδιού)
«Θέλουμε να δίνουμε καλύτερες ανταμοιβές στους παίκτες για την καταστροφή των ινχίμπιτορ και πιστεύουμε ότι οι ισχυροί υπηρέτες θα πρέπει να είναι όντως ισχυροί. Πλέον, οι παίκτες θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί σε λωρίδες με κατεστραμμένο ινχίμπιτορ.»
  • Ισχυροί Υπηρέτες
    • Η ενίσχυση Ζημιάς σε κοντινούς υπηρέτες αυξάνεται σε 70% (από 40%)
    • Η ενίσχυση Θωράκισης/Αντίστασης Μαγείας σε κοντινούς υπηρέτες αυξάνεται σε 70% (από 40%)


Μαινόμενη Άβυσσος


«ΤΙ ΤΑ ΘΕΣ ΤΑ ΦΥΛΑΧΤΑ ΟΤΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑΪΣΕΙΣ ΠΟΡΟ;!»
  • Όλοι οι παίκτες θα ξεκινούν με ένα αντικείμενο Πόρο-Σνακ στην υποδοχή φυλαχτού τους


Εξειδικεύσεις

Επίθεση


  • Γνώση του Πολέμου
    • Η ζημιά επίθεσης μειώθηκε σε +4 (από +5)
  • Μαγική Εξειδίκευση
    • Η ισχύς ικανότητας μειώθηκε σε +6 (από ισχύ ικανότητας +8)


Άμυνα


  • Επιμονή
    • Μειώθηκε σε αναπλήρωση 0,7%/1,35%/2% της ζωής που λείπει κάθε 5 δευτερόλεπτα (από επαναφορά 1/2/3% της ζωής που λείπει κάθε 5 δευτερόλεπτα)
  • Θρυλικός Φρουρός (προηγούμενα ήταν η εξειδίκευση Επίμονος)
    • Διορθώθηκε ένα σφάλμα, όπου το όνομα είχε αλλάξει με την εξειδίκευση Επίμονος
    • Η απαιτούμενη εμβέλεια για την απόκτηση επιπλέον θωράκισης και αντίστασης μαγείας από εχθρικούς ήρωες μειώθηκε σε 700 (από 900)


Ξόρκια Επικαλεστή


«Να σημειώσουμε ότι έχουμε σχέδια για να ενημερώσουμε τα Ξόρκια Επικαλεστή, ώστε να αντικατοπτρίζεται καλύτερα η τρέχουσα κατάσταση στην περίοδο προετοιμασίας, αλλά δεν θα συμπεριληφθούν στην ενημέρωση 3.15. Στο μεταξύ, απολαύστε τα νέα εικονίδια των Ξορκιών Επικαλεστή!»
  • Η Διαύγεια, η Μαντική Όραση, η Ανάσταση, το Φράγμα, η Ταχυμεταφορά, η Τηλεμεταφορά και η Ανάφλεξη έχουν ενημερωμένα εικονίδια 
ΠΗΓΗ:eune.leagueoflegends.com/el

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου